Week 7 in Cuenca en Montañita - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Nikki Stals - WaarBenJij.nu Week 7 in Cuenca en Montañita - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Nikki Stals - WaarBenJij.nu

Week 7 in Cuenca en Montañita

Blijf op de hoogte en volg Nikki

16 April 2018 | Ecuador, Cuenca

Hola chicos!

Hierbij blog 6 alweer! Het heeft een tijdje geduurd voordat die online kwam en ondertussen ben ik ook alweer veilig thuis in Nederland, maar hier dan toch nog even een verhaaltje over mijn laatste paar weken in het prachtige Ecuador!!

Na mijn vrijwilligerswerk ben ik doorgereisd naar Cuenca. Cuenca is een prachtige stad in het zuiden van Ecuador. Ik ben hier maar 2 dagen gebleven, maar dit was ruim voldoende tijd. In deze 2 dagen heb ik de "echte toerist" uitgehangen, en heb ik alle bezienswaardigheden in de stad bezocht.

Na deze 2 dagen ben ik teruggereisd naar Montañita om mijn vrienden te bezoeken voordat ik naar de Galapagos vlieg. Het was super leuk om iedereen weer terug te zien en ik heb die paar dagen ook flink genoten!! Montañita is een fantastisch plaatsje waar ook een fantastische sfeer hangt! Ik vond het ook erg jammer om op zaterdag weer afscheid van iedereen te moeten nemen, maar er lag wel iets geweldigs in het verschiet.... DE GALAPAGOS!!!!


Lees meer over al mijn avonturen op de Galapagos in mijn volgende blog!

-xxx-

  • 16 April 2018 - 18:21

    Koos:

    Gelukkig weer veilig thuis. Kort en leuk verhaaltje.

  • 16 April 2018 - 21:02

    Clim:

    Leuk geschreven Nikki. Ook ik ben er niet rouwig om dat je weer veilig thuis bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Actief sinds 27 Jan. 2018
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 10122

Voorgaande reizen:

10 Februari 2018 - 06 April 2018

Ecuador

Landen bezocht: